Ukas kjappe

Krøllene mine holdt i hele to dager, og jeg benyttet muligheten til å knipse massevis av bilder, så dere har ikke sett det siste av Curly Sue enda! Men, det var ikke krøllene mine jeg skulle dele med dere i dag, men dagens treningsøkt. Dagens veldig kjappe treningsøkt. Vel fremme på treningssenteret så oppdaget vi at vi måtte dele lekerommet med et par jenter i skolealder, og det synes ikke guttene mine var så veldig stas. Så jeg lovet at det skulle bli en kjapp økt.

Opplegget jeg endte opp med å kjøre i dag var:

Knebøy 10*3 40 kg

Splittbøy 10*3 40 kg

A1) Thrusters 12*3 12 kg

A2) Renegade row 12*3 12 kg

B1) Hoppende utfall 20*3

B2) Situps med vekt 10*3 6 kg

Hele økten var preget av hastverk, og jeg hadde derfor veldig korte pauser. På de siste øvelsene tok jeg ikke pauser i det hele tatt. Så dette ble en god kombinasjon av styrke og kondis, og jeg ble til og med ganske støl. Søndagen er uansett alltid fritrening hvor jeg ikke følger noe program, men kjenner mer på hva lysten sier. Nå har jeg bare to økter igjen før jeg reiser, kun til Storbritannia i denne omgang, men det blir ikke lange oppholdet etterpå før jeg drar igjen. Og jeg vet av erfaring at det blir knapt med trening når jeg er på farten, så nå er det bare til å få så mye som mulig ut av de neste øktene.

 😀 Helene

2 kommentarer

Siste innlegg