Smoothieerstatning og overkroppsøkt

Halvveis i uka, og jeg er i uke 3 av treningsprogrammet mitt. Sykdommer og besøk har hindret meg i å følge den oppsatte planen helt, men jeg henger fortsatt på. Og, så lenge jeg får resultater så er jeg storfornøyd. Denne overkroppsøkten er den jeg liker aller best nå for tiden, og renegade row har blitt en ny favoritt hos meg. Økta ser slik ut;

  • Pullups 5*5
  • Pushups på treningsballer 5*5
  • KB Renegade Rows 8*4
  • KB Pushups 8*4
  • TRX Abs 10*3

img_3256

Jeg har vært uten blender i flere måneder nå, og erstatningen min for smoothie har vært fersk juice, litt frukt og skyr eller fyldig yoghurt. Selv så føler jeg ikke at det gir meg den samme energien som en frisk smoothie fylt med masse bær og grønnsaker, men det er et godkjent alternativ, og veldig lettvint. Men i går så fikk jeg endelig hentet food prosessoren min, så nå er det smoothie til frokost hver dag igjen.img_3210

Jeg får ofte spørsmål fra både lesere og PT kunder om hva slags mellommåltider jeg anbefaler, så jeg tenkte å lage en liten sak om dette til dere. Har dere noen gode forslag til sunn snacks eller mellommåltider jeg burde ha med? Send meg en melding eller kommenter under saken, jeg synes alltid det er gøy å få tilbakemelding fra dere lesere!

😀 Helene

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg